home about contact travelog resepi bahasa jerman

[GIVEAWAY] Note Cards From Jasper

Assalamualaikum, and salam 2 hari raya to everyone! Hahhaha. Nak tengok gambar kami beraya di perantauan? Tunggu ye, dalam process cari idea nak menulisnya. Penat, sebab makan banyak sangat dua hari ni. Terkezut pelutz I!

Tadi aku BW, membalas kunjungan orang yg meninggalkan jejak kt blog apelah-sangat aku ni, aku terjumpa seorang blogger yang belajar kat Canada. Farah namanya. Terkesima tengok, cantek sangat tempat dia. I feel jeles, but, maybe one day I can go visit her there. Just thinking. Farah, berapa lama lagi duduk Kanada? Kalau akak jumpa tiket flight murah, nnt akak datang melawat awak ye. Insyaallah!

And Farah nak kasi giveaway note cards! Yang super santek. So I want to join-lah!




Korang3x! Lupa cakap, aku nak buat giveaway jugak, tapi tak jumpa lagi masa yang betul2 sesuai yang up-kan giveaway-nya. Harry Potter Postcards giveaway, from London. Aku pergi London bulan 5 arituh. Ekot rombongan uni. Tengok foto di sini, dan di sini. Masa tuh ada pergi kedai Harry Potter dekat Stesen Train King Cross, London. 





Korang please stay tuned, nnt insyaallah bila aku dah free2 sikit, aku buat giveaway ye. And also, nnt aku up-kan jugak post pasal kitorang beraya kat sini ye. Doakan aku banyak2 ye, Isnin 4/8/2014 ni first pay-perrr final exam sem 6 aku! Subjek, electrical power supply. Ketaqq lutut. Guguqq bulu ketiak. Hahahha. 

That's it! Annyeong!
Sekian~
Thanks for reading this !

31 comments:

  1. wowww sangat shantekkk la kaka!!

    selamat hari raya ~_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. cantek kan... akak dah jeles2 ni... :D ahhaha

      Delete
    2. bole pegi kesana. jauh ke kak? -,-'

      kite tag akak http://loveneddy.blogspot.com/2014/08/hai-ogos-bubye-july.html

      Delete
    3. Jauh kot, beza mase 6 jam...hehhe...tau2 tadi akak dah bce nadya tulis! :D excited! camne ek nak dapat tau sape pengomen terbanyak? akak tak reti buat lah nadya...

      Delete
  2. Hujan Yang Sangat Lebat dah 2 hari di sini .. Hujan Rahmat.. Antara waktu2 doa dimakbukan olehNya ..
    Moga siti berjaya & dipermudahkan segala urusan oleh Nya .. Aamiin ..

    psst : nak buat GA Jgn lupa jemput akak ye ... Selamat Hari Raya!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alhamdulillah, hujan jugak akhirnye... Terima kasih akak... Insyaallah nnt kite jemput untuk GA ye... :D

      Delete
  3. Thanks for joining, kak :)

    Insya Allah, ada dua tahun lagi kat sini. Tapi, saya ada sebulan je lagi dekat Jasper ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. O lah ye ke... Dekat Jasper tuh buat ape? Keje ek? Akak ingatkan awk belajar lagi kan.... eh, betul ke nak bhasekan diri akak ni, kite lahir 1991, farah? ehhehe :D

      Delete
    2. Yup. Kerja for the whole summer. Saya belajar lagi. Betul la pangkat akak sebab saya lahir 1993. Tapi, kalau tak nak bahaskan diri tu sebagai akak pun takpe. Saya okay je :)

      Delete
    3. ooo keje time summer jelah ye.... ok, bahasekan diri pape pon ok je kan... :D

      Delete
  4. yeay! bestnya GA dari seberang...

    ReplyDelete
  5. Good luck sis for your final exam :)

    ReplyDelete
  6. good luck dear.. Make Malaysia proud of u.. :)

    ReplyDelete
  7. good luck for exam :)

    JOM JOIN GA sebelum pukul 12am ini - http://tehaalarh.blogspot.com/2014/07/giveaway-raya-by-tehaanfm.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wahh teha...nak join22.... tunggu jab ek, nak cari ilham menulis... heheeh :D

      Delete
  8. Aaaa, good luck utk paperrr! Selawat bebanyak okayy! Hehe.

    ReplyDelete
  9. Aisya,gud luck utk GA nih dan exam awak tau! hehe sy pon baru nak joinn ^^

    http://hijaukoko.blogspot.com/2014/08/giveaway-note-cards-from-jasper.html

    ReplyDelete
  10. gudluck utk GA ni dan juga exam sis!

    ReplyDelete
  11. Kak Aisya, you're one of the lucky winners :)

    http://ilovekinderbueno.blogspot.ca/2014/08/pemenang-pemenang-giveaway-note-cards.html

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...