home about contact travelog resepi bahasa jerman

Aku teringin sangat nak tempah, tapi..

Belum ada rezeki lagi.

Aku nak ngadu kat korang ni, aku sedih bila scroll2 instagram, banyak je benda aku nak beli, angkut bawak balik rumah, susun cantek2 atas almari, pastuh tersenyum riang! Tapi disebabkan akaun bank aku kat Malaysia dipenuhi dengan angka 0 tak henti2, kalau ada duit pon, kurang dari rm10 kot, aku memang patut buang je angan2 nak membeli aku tuh dalam tong sampah recycle! Tak payah dah aku pikir2 panjang. Lagipon susahkan depa nak post pada aku, aku duduk jauh. Sobs sobs.

Tapi naluri perempuan, biasalah kan. Tak dapat beli pon, tetap nak renung lama2. Hehehhe. Aku pon macam tuh jugaklah, walaupon beberapa kali aku berlagak tough di mata korang. Hehehe. Nak tau tak benda yang aku paling nak beli sekali sekarang ni? Haa, korang mesti tak tahu, biar akak aisya bagitahu. Tadaa!



Sebenarnya kan, aku suka sangat2 satu insta-shop ni, diorang buat design atas totebag! (kalau taktau gi gugel search ye! aku pon baru tau totebag ni apekejadahnye!) Totebag dari insta-shop FINGERTOTE ni, design dekat depan beg-nya, kita boleh pilih sendiri, atau design sendiri! Nak tulis qoutes best2 atas dia pon boleh jugak. Nanti depa tolong lukiskan, tuliskan. Cool kan! Semua lukisan2 dengan tulisan atas bag ni dibuat dengan tangan tau! Excited mak!

Cair jugaklah menengok insta diorang! Rasa nak beli semua sekali. Dahlah kedai dia dekat dengan rumah aku kat Malaysia, kedainya dekat Seksyen 7, Shah Alam rasanya. Kalau aku ada dekat Malaysia sekarang, memang aku pergi direct beli berkoyan-koyan, kau tau! Papepon, moh kita terjah insta-shop ni KLIK


Aku berangan, kalau aku ada dekat Malaysia sekarang ni, aku tempah lima ke enam totebag ni dengan depa, pastuh mintak depa tulis kata-kata semangat ataupon quotes yang aku suka, gambaq pon pilih yang cool2, pastuh aku buat giveaway, kasi kat hangpa semua! Nanti hangpa semua dapatlah pakai beg yang cool giler ni! Baikkan aku! Hihihihi. Tapi aku takde dekat Malaysia sekarang. Then how ar?

Koranglah buat giveaway guna totebag ni, nnt aku join! Hihihi! Korang jamulah mata dulu naa. Nanti aku kasi tau details pasal depa ni. Harga aku tak tau, korang kena pergi tanya tuan kedai sendiri naa!











Gambaq semua aku cilok dari instagramm depalah! Hah lupa cakap. Selain dari totebag, depa jugak menerima tempahan design pillow case, pencil case dan pouch! Bolehlah pasni pouch untuk letak barang mekap bubuh nama sendiri kan! Serius aku rasa nak pengsan sekarang. Tensionlah cerita kt korang, tapi aku sendiri tak dapat beli! Korang pergilah terjah instagramm depa sendiri, kalau korang beli, habaq mai kat cheq naa. Nak jugak tau! 

Instagramm FINGERTOTE
Whatsapp 013 246 6908























Sekian~
Thanks for reading!

23 comments:

  1. pernah nampak orang lukis/tulis atas tote bag ni masa pi Penang kat depan Gurney Drive. Orang tu jual RM50/pc. Lawaaa..tapi bajet teengah berlari-larian. Huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo...rasa yg ni tak sampai pon rm 50...xpastlah, sebab takpernah tempah lgi.... :D

      Delete
  2. aduhai... kesiannya dengar dik... tak pa tak pa... sikit je lagi dapat balik malaysia... huhu..

    ReplyDelete
  3. alahaii... sedihhnyaaa... sabar ehh kak.. tunggu alik malaysia keje.. nak beli pe, beli je k..huhu

    akak akak jemput baca.haha http://loveneddy.blogspot.com/2014/08/segmen-nostalgia-aidilfitri-2014-by.html

    ReplyDelete
  4. cantik..patutlah akak berkenan sangat..takpa kak..nanti kak balik mai sini,kak beli noh..jgn sedih2..

    ReplyDelete
  5. "Tak dapat beli pon, tetap nak renung lama2".. alolo..kesiannya. hehe, saya pn cmtu gk kak, x dpt beli mesti tatap puas2. haha.. xpa kak, blk msia nnt, terus serbu kedai diorg. sy baru tahu ttg totebag nih, plg suka design Twitter tuh . cantik ^^

    ReplyDelete
  6. HEHE..nafsu perempuan memg kuat bab membeli belah ni ..mcm kak lynn pon if xdpt beli dpt mek n tgk pic pon jd lah ..hahaha... xnk terbawa2 dlm mimpi ..>_<

    ReplyDelete
  7. cantik2 design tu..sabar je la ye.hehe

    ReplyDelete
  8. nadya tag akak
    http://loveneddy.blogspot.com/2014/08/giveaway-saya-nak-poskad-dari-moscow.html

    ReplyDelete
  9. Balik la oii...balik...nnt kita sama-sama beli okay?

    ReplyDelete
  10. ohh..ni ke yg di idamkan tu hikss

    ReplyDelete
  11. Samalah. Saya teringin juga nak beli tote bag segala bagai dekat Instagram tu, tapi pasal takde dekat Malaysia, tak jadilah beli.

    ReplyDelete
  12. Hehehehe..sabar ye Aisya :) Ada rezeki dapatlah nanti :) baru tau nama bag tu totebag...HAHAHA

    ReplyDelete
  13. order ja la akak .. tapi hantar dekat rumah akak kat malaysia punya. hehe..

    ReplyDelete
  14. salam perkenalan dari Newcastle.. ok tipu. Kota Bharu je.

    totebag ni memang lawa, nak2 kalau custom made.

    ReplyDelete
  15. akak order, pastu bagi kat Ros. eh tetibe.. hihihi

    ReplyDelete
  16. balik Malaysia kita borong... ^_^*

    ReplyDelete
  17. alalala..kesiannya..mehh sini akak tolong order kan :)

    ReplyDelete
  18. Alaa.. bestnya.. nak order juga :3

    ReplyDelete
  19. biasala perempuan ni kdg2 pndai termenung2 sndiri bila bnda tu xjd beli, ahh mula lah mnyesal then ckp, asal aku x beli tdi !! haha, normal :D

    ReplyDelete
  20. alolo sbr jela...akak tgk poo under dh meroyan nih..hahaha

    ReplyDelete
  21. baru tahu nama dia betul2 totebag. T_T ingatkan org saja panggil.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...