home about contact travelog resepi bahasa jerman

Hadiah & Harapan di Birthday ke 24 Aku!!

Assalamualaikum dan salam 1 Malaysia. 


Apa khabar semua orang? Firstly, terima kasih banyak kepada yang wish birthday aku last week, tak lupa jugak yang hantar poskad dan hadiah. Domo-domo kumawoyo(tqvm). So, since birthday aku dah beberapa hari berlalu, aku dah dapat kumpulkan beberapa hadiah, dan aku nak tunjuklah dekat korang. Apalah salahnya kegembiraan dikongsi bersama kan? Hehehee.


Hadiah2 yang diterima untuk bedeyh ke 24 !!


Arituh aku ada bagitahukan suami aku belikan beberapa outfit summer untuk aku kan. Aku pilih, dia bayor! Hahhaha. Seronok giler, dapat pilih dengan riangnya. Tengkiu le Husband!







Next!

Sport shoe dari cik abg jugak :D
Cadar Satin dari kak Atie & kak Lisa

Poskad Hongkong dari kak Mazuriah !!
Kad bedeyh & Fridge Magnet dari Kak Farrah !!
Tq 3x!! 
Cantik tak hiasan peti ais baru I olls??! Sukanya!!
Kawan kita Btissam, masak kan makanan Morokko untuk kita!
Sedap sangat22x!
Last but definitely not the least, birthday gurl malas masak, so En Suami kenalah belanja pizza dengan pasta. Bankrup suami, kalau setiap kali sambut birthday bininya demand camnie. Aigoo2x!!
Hhahahhaha



Harapan aku untuk birthday tahun ni?
Wahh pejam celik sekejab je dah umur 24 kan. Terasa cepat masa berlalu, rasa cam baru semalam masuk tadika. Hehehe. Aku rasa, aku sama jer dengan semua orang, semua orang mesti berharap dengan umur yang bertambah, sifat kita pon semakin better kan.



Aku berharap, lepas ni aku dah tak mengutuk orang2, taknak dah mengata siapa2 especially dalam hati, dan kalau boleh aku taknak dah buat salah apa2 pada sesiapa pon. Amboi, tinggi cita2, Aisya! Macam impossible jer kan untuk tak buat salah langsung dekat orang kan, but we can always try, dont we? 



Someone wise once told me:

"Kalau kita buat salah dengan Tuhan, kita boleh mintak maaf direct dengan Tuhan dan kita memang tahu, Tuhan tuh maha pengampun. Tapi kalau kita buat salah pada orang, selagi orang tuh tak maafkan kita, camne jalan kita nak ke Syurga? Ehhmm. "



And someone clever reminded me:

"Kalau kita dengan kawan kita mengata orang lain dekat belakang, boleh jadi next time kawan kita tuh plak mengata kita bila dia dengan orang lain kan"

Lol :D

Hopefully dengan tersematnya kata-kata ni dekat lubuk hati aku, dengan tahun dan umur baru aku, aku dapat jadi a better person. I guess, that's the best thing one can do to others, without the others noticing it. :D Teehee :D Jom kita sama2 berubah nak tak?!



Btw thanx again kepada semua yang wish, buat blogpost dan kasi hadiah. nanti nak dekat birthday korang, request la plak dekat aku yer. Kalau aku kaya...... Insyaallah, aku hantarlah pape. Heheheh :D



That's it for now !
Thanx for reading this !
Muah !

27 comments:

  1. Akak! Happy belated birthday lagi sekali! hehe
    Soli maaa takdak hadiah.
    may Allah bles you ebliday ebliwhere yekk

    ReplyDelete
  2. Happy birthday againn! Haha. meriah birthday tahun ni yerr. hehe.

    lebiuuu!

    ReplyDelete
  3. Happy belated birthday kak Aisya! Cantik-cantik hadiahnya semua :D

    ReplyDelete
  4. Salam perkenalan :)
    Selamat hari jadi. Umur kita sama lah! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam perkenalan jugak hajar :D tengkiu2...dah lepas seminggu sebenarnya bedeh...
      :D hajar belajar dekat rusia yer? kenal sape2 name amir hamzah hamzaid x? kitorang school mate...sape ek lagi... aini izzati kenal dak? Asyraf, alamak xingat name ayah dia...semua ni ex-MRSM alor gajah...kalau kenal, kirim salam yer dekat diorang :D

      Delete
  5. Murah rezeki Aisya :) moga dgn bertambahnya usia, kegembiraan, keceriaan, kematangan & rezeki akan turut bertambah. 24? Eh, kita sebaya! Hahaha kalau tolak satu dekad ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahhh sebaya ker? baru tahu *layankan ajer :D* hehehehehe

      Delete
  6. wahh cantik2 hadiahnye kak aisya.. jeles iolls..hahha... semoga ceria2 selalu taw taw... mmuahh ciked.. ^__^

    psst : akak, jom la join segmen anis..hihihihi... :)

    http://adnan-daughter.blogspot.com/2015/01/segmen-bloglist-sakura-blog-qaseh-ku.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah join tau anizz :D sorry sebelum ni xperasan ini segmen anizz sendiri...ingatkan anis lain....hehehe :D

      Delete
  7. Akak, hepi besday.....muah3x!!!hahaha...ok yg ni agak lawak tp indeed true, friends are like boobs!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kann...betul pe aku cakap kan...hehehehe :D

      Delete
  8. Happy belated Birthday Aisya..maaf tak sempat nak bagi hadiah dekat Aisya..bz sikit bulan ni..maaf ye..apa2 pun semoga Aisya dipanjangkan umur dan bahagia dunia akhirat ye :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. xpe, jangan risau, kite xdelah berharap hadiah sgt... orang wish pon kita dah cukup syok!! ahhahahah :D tengkiu cik mimie yer :D

      Delete
  9. happy belated birthday...ahaha..lambat sangat dah. laptop baru sihat.mmm...setuju la bab kawan tu.if berkawan,cari la yang boleh jaga aib orang..

    ReplyDelete
  10. happy birthday...may Allah bless u always.. aminn..

    bestnya dpt bnyak hadiah.... hehehe

    ReplyDelete
  11. hepy belated besday.... muda lagi tu...

    ReplyDelete
  12. hpy belated day...same date with my sister :D

    ReplyDelete
  13. happy belated birthday aisya cayang..maaf kak wana lambat wish..aiyoo..apapun, kak wana doakan semua impian aisya tu tercapai..moga aisya dipanjangkan umur, ceria selalu dan bahagia di sisi suami tersayang..amin

    seronok kak wana tengok hadiah tu..banyaknya..tahniah..kak wana xde bagi apa2 pula..huu

    aisya bleh bagi alamat aisya disana..nanti email kak wana ya: siti.salwana@yahoo.com tq dear

    ReplyDelete
  14. uuish siap beli da pakaian summer hoho.. ala skali skala
    bday stahun skali je.. itulah masanya nak demand kan.. akak nye tunggu la ye belom post lagi ni haaa.. mencari sampul flexi pack susah benar..

    ReplyDelete
  15. happy belated besday Asiya...byk nye hadiah dapat..itu tandannya ramai org syg Aisya tu :-)

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...