home about contact travelog resepi bahasa jerman

Perbualan di Hari Ahad

Tengahari Ahad yang damai, si isteri merungut kelaparan. Si suami buat tak peduli jer. Berikut butiran perbualan mereka:



Aku: Kalau abang tak kasi kita makan, kita taknak buat kerja, kita taknak masak. Biar kita mati kelaparan.


Suami: Cubalah. Punyalah cukup zat badan dia.


Aku: Biar kita mati kelaparan. Orang dekat benua afrika pon kelaparan jugak tau.


Suami: Ala Aisya tuh, badan Aisya tuh kalau potong, bagi 10 orang afrika makan pon, Aisya boleh bertahan lagi la. Lalala. Hahhahhahah.


Aku: Cess! [Dalam hati: Sempat lagi dia kutuk guwa gemok!!]




p/s: Ini sekadar sembang pengerat silaturrahim semata-mata. Takde kena mengena dengan sakit atau menyakiti hati sesiapa pon. 
Sekian~ Lalalallala

Hahhahahahhah.........

18 comments:

  1. hahahaa. gurau gurau manja gituu ^^

    ReplyDelete
  2. Bergurau senda pengerat kasih syg suami isteri ^^

    ReplyDelete
  3. hahahha.. adoiii anis xboleh tahan gelak la.. terrrgelakkk plak depan lappy ni haa..hahahha... manje2 plak kak aisya eh... huhu... isshhh rinduuu la kak aisyaa..hikhik

    ReplyDelete
  4. Lawaklah, hihi. Comel je gurau-gurau manje gitu. Ekeke XD

    ReplyDelete
  5. Ala comeiiii..jemput join segmen kami

    ReplyDelete
  6. alolo comel je.. naseb la 'kesayangan' kite jauh kan. hahahah XD

    ReplyDelete
  7. hahah..memang korang ni pasangan yang sweet la.. :)

    ReplyDelete
  8. jangan lupa aisya join la letsmasak dan boleh kongsi resepi kat sana :D

    ReplyDelete
  9. ahhaha gurau2 manje tu la yg akan mgrapatkan hubgan..

    ReplyDelete
  10. bhahahaha mogok tanak buat itu ini ye.. =D

    ReplyDelete
  11. alolololo so sweet la kak aisya :)
    seronoknya berumah tangga..ada je kan benda nak buat..
    sampai masa ai nanti..in shaa allah..aamiin

    ReplyDelete
  12. hehehe gurau manja namanya tuh..

    ReplyDelete
  13. Comelnya kak Aisya dengan suami kak Aisya :D

    ReplyDelete
  14. **sep sikit encik somi...gimme five! Hahaha

    ReplyDelete
  15. salahkan suami masak sedap2 utk aisya! kahkahkah

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...