home about contact travelog resepi bahasa jerman

Pengumuman Pemenang Giveaway Poskad Jerman

Haa, lama engkorang menunggu yer? Sorry ler, ahkak saje nak bagi engkorang berdebor sikit. Kikikiki. So tanpa melengahkan masa, pemenangnya adalahhhhhh...

Peserta no. 12, 27, 34, 48

GIVEAWAY TAMAT!

Tau kann kat mana nak check nombor penyertaan masing-masing kann? Cepat tuntut hadiah tau, kalau tak, aku bagi kat orang lain. Kikikiki. Cara menuntut hadiah pulak, emailkan maklumat korang macam dekat bawah ni, ke siti.aisya.ibrahim@gmail.com sebelum 7 Disember 2015. Kalau lambat, hadiah korang terbang dekat peserta lain. Hihihihi. Takut tak? Hahhhaha. Maklumat kroang yang aku perlukan adalah:

Nama:
Alamat:
URL blog:
No penyertaan GA:


Sekian, wabillahi taufik wal hidayah,
Sampai kita bertemu lagi di GA yang akan datang! EH?!
Bui bui!
Muah!
Anneyoung!

26 comments:

  1. tahniah.. miss 1 je no.. no 11.. ihihihih

    ReplyDelete
  2. tahniah pada yg menang... hahahaha xmenang lg...huhu

    ReplyDelete
  3. Alamak, terlepas! Walhal dah tulis entry untuk giveaway ni. Tinggal nak publish je >.<

    ReplyDelete
  4. Huhu meroyan den takdapek poskad jerman . huhu . tahniah pemenang sekalian :)

    ReplyDelete
  5. tahniah semua...
    sipi sipi jer aida nak menang :) ha ha ha

    ReplyDelete
  6. 48 lapor diri ! Maceh maceh 😙😘😙😘

    ReplyDelete
  7. Melepas! Tahniah kepada pemenang. Jemputlah join 1st Mini Giveaway kat sini

    http://azyyatiliah.blogspot.my/2015/12/1st-mini-giveaway-by.html

    ReplyDelete
  8. tahniah kepada semua pemenang :)

    ReplyDelete
  9. sob sob sob...tahniah buat semua pemenang...

    ReplyDelete
  10. Takde rezeki lagi :( sobs...
    anyway... terima kasih para pemenang....!

    ReplyDelete
  11. tahniah semua! takdapat nak join. shedihhh nya. wuu

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...